dimarts, 13 d’octubre del 2009

El perquè de tot plegat

Bé, per començar aquets bloc servirà per desfogar-me de l'ànsia d'escriure. Podria dedicar-me a la novel·la que barrino de fa temps, sense concretar-ne mai massa res, però no tinc temps ni ordre per creure que la puc enllestir en un capítol proper de la meva vida. Quedarà doncs pendent per un altre moment.

En canvi, el bloc em permetrà abocar les idees o els pensaments, les observacions o les emocions del dia a dia sense amoïnar-me en excés per l'ordre de la seva exposició.

Per tant, penso que apareixeran reflexions sobre temes relacionats amb la família, amb els amics, amb la feina, amb el medi natural, amb l'inevitable independència de Catalunya, amb el Barça, amb castells, amb l'esport, l'excursionisme, el cinema, la literatura, la tecnologia, etc. És a dir, les meves coses, les que m'importen i m'ocupen.

Espero combinar amb encert aquelles entrades més subjectives, d'opinió o de sensacions i emocions, amb d'altres de contingut més tècnic,o científic o senzillament informatiu.

I en unes o altres, m'agradaria aconseguir que algú s'interessés pel que explico i fins i tot, s'atrevís a donar-me rèplica d'una o altra forma. La teva participació serà benvinguda!

Però, perquè aquest nom pel bloc? Doncs perquè és un requisit tècnic anomenar-lo i cada dia es troben menys noms disponibles.
Vaig probar amb alguns noms més evidents, però no era possible. I em vaig decantar per fer servir el kwenia, l'idioma dels elfs a les novel·les de Tolkien, pensant que seria més fàcil. Però tampoc els més comuns eren disponiles. Finalment és Oma kuileva, és a dir, la veu de la vida.
Al capdevall, tampoc és massa important, perquè s'hi pot accedir a través de l'URL www.jordi.cat de ben fàcil memorització.

Aquesta havia de ser la primera entrada del bloc, segons ho pensava des de que em vaig decidir a crear-lo. Però voltant per la Toscana, vaig sentir l'impuls d'escriure sobre un instant de felicitat. I així vaig estrenar aquest espai... aquestes són les meves intencions, però és clar que també deixaré un lloc a la imprivització. Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada